hetvege roviden

2008.05.26. 12:55

a hetvegem egy lightos parazslassal indult, ami majdnem fizikai megvalosulasba torkollott (barpult meg egyben maradt...), majd szombaton kicsit kotyagosan, hajnali 9.30ra mentem vizsgazni. a tanar a hallhato beszed es papirzorges ellenere nem nezett fel a papirjaibol, ugyhogy szerintem meglesz. de nem vennek ra patikamerget... :D
szombat-vasarnap edes semmittevessel telt, szuksegem volt mar egy kiados aktiv semmitteves - lablobalas kombora... vizsga utan hivott Apu, akit felkoszontottem szuletesnapja alkalmabol, habar beszelgetesunk inkabb arra volt kihegyezve, hogy en mit szeretnek gyerkenapra. mondom mittomen...
vasarnap szerencsere ugy alakult, hogy Dumaszinhaz este, ahol nagyon jol ereztem magam (thanx Zone-nak), majd hajnalban haza. lovagias voltam, es a Blahaig setaltam kellemes tarsasagban.

ma meg melo van ezerrel... egyelore ennyi, later

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr75488053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása