hosszu hetvege

2008.05.17. 16:27

nahh, ezen is tul vagyunk hala a magassagosnak... merthogy rohadtul nem a pihenesrol szolt az egesz, ahogy elterveztem... de jol ereztem magam, csaladoztam, nagyiztam, furdoztem, szal fullextra... kezdodott pentekkel, amely napon egyik kedves ismerosomnek segitettem az autojat Ujpestrol atvinni az Orshoz, majd rohanas Parazsba. Onnan tovabb Batthany ter, hajoparty. Iszonyat jo zene ment... utana lightosban atteptunk Monte-ba, ahol a szokasos johangulat fogadott minket, majd irany haza. sikerult bealudnom, so suli kilove, ebredes masszivan delutan. majd MAnna-val atmentunk Szaffy-hoz kis dvd-zesre, vasarnap reggel pedig a Nyugatinal talalkoztam Brattyal, majd irany szulolatogatas. le is ertunk ebedidoben, de kaja helyett inkabb elugrottunk Turkevere furdozni egyet. kb 6-7 fele ertunk Anyuekhoz, majd masnap reggel 8kor irany Nagyi. onnan M3, kb fel 6 - 6 korul ertunk fel, majd Zone szolt, hogy a tobbiek mar Morri2ben huncutkodnak. namondom sebaj, akkor irany arra... lightos koktelozas, majd kb ejfel tajban hazafele, tekintve, hogy masnap munka...

nagy vonalakban ennyi volt a hetvegem, megint sokat pihentem :D

ps: jahh, volt nalam fenykepezo is, so...

igen, a jobb oldali Robin, aki kezd kandur forma lenni...


ez Anyum egyik viraga a sok kozul... de fenykepeztem meg mast is,p pl ezt


es vegezetul egy kep, ami habar homalyosan sikerult, de szerintem nagyon jo. aki kitalalja, mit lehet latni, az az elso sorba ulhet, es kap cukorkat is. najo, csak vicceltem...

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr14474154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zzombiee 2008.05.17. 18:57:52

lenne egy tippem a rejtélyes képre: madárfészek. :)

zzombiee 2008.05.17. 19:20:10

asszem leszünk egy páran az első sorban :D

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.05.18. 01:45:03

latom te is FLAK-kal vadaszol galambra :D

a madarfeszek stimmel, de a kerdes nem pont erre iranyul :D

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.05.18. 01:48:00

btw nem akarom leloni a poent, de ez a fatol az erdot klasszikus iskolapeldaja ;-)

zzombiee 2008.05.18. 04:11:40

flak-kal...ezen sírva röhögtem :D

kicsit racuppantam a témára, szeretek agyalni :P :D
az a lényeg, hogy a kis vakarék rossz fészekben van? :)
közelítek a megoldáshoz? :D
süti beállítások módosítása