Tour de Visz

2008.05.17. 16:52

tegnapi nap folyaman abban a szerencseben reszesultem, hogy kicsi kocsiztam egy nagyot :D
enyhe keresztbeszervezesi, logisztikai es egyeb problemak miatt ugy adodott, hogy lovagias segitsegemre lett szukseg. tobb se kellett, es lent teremtem videken laza 3 oras kocsikazas utan egy gyonyoru helyen, ahonnan "kedves holgyismerosomet" hoztam vissza szeretett fovarosunkba. jahh, a 3 oras utbol 1,5 volt mire kiverekedtem magam Budapestrol... mondjuk ahhoz kepest, hogy Kulso Vaci utrol indultam M7re, szerintem jo idot futottam.
szoval, maga a hely nem mas nevre hallgat, mint a koltoi hangzasu Visz. ez egy nagyon pici falu, tiszta levegovel, a termeszet erintetlen es haboritatlan csondjevel, faival, madaraival, mindennel.
na mi is ez? igen, ezen mentem tovabb, de az arrol keszult videot kompromittalo mivolta es merete miatt nem teszem youtube-ra :D

igen, az ott a hofeher jaguar... jol mutat az a8 es a bentley continental gt mellett, nem? okay, szerintem sem... egyszeruen nem tetszik ez a szin... ennyi... persze, fujiwhite megminden, de egy auto akkor sem lehet feher, na.
a helyrol, illetve magarol a kastelyszallorol - mivel eddig nem kaptam hozzajarulast - csak kivulrol kozlok kepeket. szerintem azok is magukert beszelnek.
milyen a kornyezet? csoda, fantasztikus a rendezett kertjevel, a hatso 2 tonak megfelelo bekausztatoval...
alkalmam nyilt idokozben egy Pakisztanban kutatast vegzo professzorral is tarsalognom, aki szemlatomast nagy spiler, es tud elni. illetve meg egy kellemes meglepetesben volt reszem. en nem gondoltam volna, hogy tud kozvetlen is lenni egy mediaban forgo szemelyiseg, mindenfele sztarallurt maga mogott hagyva, es elvezve a hely, a kornyezet nyugalmat. igen, emberi arcat mutatta, semmi kivagyisag nem volt benne.

egyelore ennyi, most menek vissza a report-jaimhoz

peace

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr46474192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása