csakugy

2008.05.07. 21:59

eleg reg jartam erre, ami koszonheto tobb dolognak.

egyik reszerol nem beszelek, a masik, ami napjainkban zajlik, munkahoz kotheto.
csak egy sima havi zaras megy, de megfuszereztuk egy-ket dologgal, csakhogy miert ne, meg amugyis na...
szoval. az eddigi 3 fos csapatbol 2en majus 1-evel elmentek mas pozicioba. mint az kiderulhetett, en nem vagyok ebben a 2 foben. ezert most az egesz zaras ram maradt, ami nem lenne akkora para, ha nem kellene a mindennapokban is helytallnom mindezek mellett. kicsit nehezen megy, amit jol erzekeltet az, hogy ma felkaptam a vizet, mikor Anyummal beszeltem. ami nem jo ebben az, hogy vele szemben nem emeltem meg fel soha a hangom. de minden okay, beszeltunk egy fel orat kb, es megnyugodtunk mind a ketten.
nade vissza munkahoz. kicsit hosszu, faraszto es kiborito volt ez a het eddig, es meg nincs vege... uhh...

viszont szuper, hogy szombaton van utoljara sulim, igaz, hogy pentek este hajo party van :D
vasarnap es hetfon csaladozas, vasarnap Anyuekkal, hetfon pedig Nagyi.

egyenlore ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr28459103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DjZoNe · http://blog.djz.hu 2008.05.08. 03:10:50

Én lattam, hogy posztolt, én láttam! :D
süti beállítások módosítása