nem jutok szohoz...

2008.05.02. 05:42

probalom szavakba onteni azt, ami nem kezzel foghato...
kalandosan indult, de vegulis megerkezett MAnna, Szaffy es Zone is... probaltam elkapraztatni oket a sutes-fozes tudomanyommal, annyit mondtak csak szerenyen: Megtartunk. ez mindennel tobbet mond.
kaja utan nekialltunk palacsintat sutni, ami egy "picit" kalandosan alakult, de vegulis osszejott, utana nekifekudtunk dvd-zni... majd idoben elindultunk Zone baratommal kedvenc torzshelyunkre, a Monte-Carlo-ba. szokas szerint maximalis lazulaas vette kezdetet, nemi pezsgo red bull-lal megfuszerezve, mert megsem volt kedvunk nagyon szetcsapni magunkat, na... \o/
k jo volt az este, egyszeruen zsenialis volt... eljottem Forgach utcaig Kicsivel, majd onnan hazasetaltam, mikozben kosza gondolatok fogantak kusza agytekervenyeimben. azztttaaa, honnan a bubanatos eghajlatbol jonnek nekem most ilyen szavak... pfff... odaseneki :
szoval hazafele elveztem a friss levego illatat, es neztem, ahogy vilagosodik.
finoman es noiesen fogalmazva mindez (a "vacsora", dvd-zes, Monte) olyan k jo kedvem van erzest valtott ki belolem

koszonom nektek mindannyian, hogy itt voltatok, es jol ereztetek magatokat

ja, es ofkorz: worldpeace

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr90450645

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: DjZoNe blogol 2008.05.02. 12:09:04

TévhitAbban a tévhitben éltem, hogy nekem a hétvégén jelenésem lesz Dunapatajon, méghozzá Robi nevű unokatestvéremnek lesz esküvője. De szerencsére, még időben kiderült, hogy nem ezen a hétvégén lesz, hanem teljes 2 hét múlva Ilyen apr...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsi 2008.05.02. 09:20:41

Hogy a búbánatban volt még erőd hajnali hatkor még írni?~:DDDDDDD
Nem arról volt szó, hogy arccal dőlsz az ágyba?~:P

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.02. 09:28:59

Megtartunk!?
Mit szolnal ha bevezetnenk, hogy minden heten fozol rank, mi meg nem bort viszunk ajandekba, hanem konyhafelszerelest?:D
Kezdhetnenk mondjuk a palacsinatasutovel.;)

Tenyleg nagyon finomat sutottel. Koszonom a szep estet meg egyszer.:)

süti beállítások módosítása