ismet egy lightos 7vege, amit kepekkel is illusztralok, mar persze azt a reszet, ahol volt nalam fenykepezo is :D
indult azzal, hogy rohadtul kesve tudtam elindulni az irodabol, de sikerult egy problemat reszben megoldanunk... okay, next phase... rohanas Oktogonra, Burger ele... onnan seta Szerajig, majd Morri2, aholis sikerult egy kicsit bematrixulni :D innen - legjobb emlekeim szerint - fel 4 korul sikerult tavozni. 1 ora kemeny alvas utan felriadtam, hogy nekem ma suliba kell mennem... okay, remek, mosott sz.r feeling megvan, jol indul a nap.

suliban tudtam meg, hogy a legutolso eloadasom elmarad, igy hazaertem kb 3ra. Zone-nal dumalok, kerdezi, mikor hogyan este. hamondom, mittomen, nekem nem artana aludni. jahh, majd 6 lab melyen :D szal fel 10 fele felkerekedtem, irany Ring. konkretan ez a hely:
de csak szepen sorjaban... tegnap este... Ringben limonadezok, minden okay, erre Zone: spuri van Monte-Carlo-ba, szulinap. oooyeah mondom :D akkor irany Buda. leertunk a helyre, majd egy egesz jo produkciot figyeltunk vegig egy tancoslany eloadasaban, utana belevetettuk magunkat a surujebe :D sajna itt nem keszult kep. majd 6.30kor indulas haza, mondhatnam k koran hazaertem :D gyors tus, majd bubukalas. delutan ebredes, szaffy szolt, hogy 3kor Oktogon, fagyizas... mondom, ossze kellene vakarni magam, valami emberi abrazatot hegeszteni magamra... sebaj. lesz itt ereszd-ela-hajam :D
na csak ennyire voltunk duhajok, tekintve, hogy nekem be volt keszulve a fejem, szoval csak lazan :D Ring utan Westend fele vettuk az iranyt, ahol is megneztuk a Bolondok aranya cimu filmet. lapos story, nem egy nagy forgatokonyv, de... a forgatasi helyszin, maga a latvany, nameg persze a buvarjelenetek... pff... na ezert nem sajnaltam a mozijegyet :D
kozben keszultek kepek es videok, de az egy kovetkezo post lesz, most menek, leteszem a hajam mara...

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr65424461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása