watta f..kin day :D

2008.04.04. 09:00

sh.t nem frissult a rendszer, en meg itt ulok, kazal meloval mara, yeah :D
azt mondta a fonokom, hogy fo a pozitiv hozzaallas... mondom, meg a tyukhusleves is :D
lehet, hogy ezert kaptam meg a poziciot? muhaha:D
akkor nezzuk, mi is tortent meg a heten...
hetfon voltam interjun, ami mokas volt. megkaptam ugyanazt a kimutatast, hogy elemezzem, mint az elozon. egy csendes masodpercre elgondolkoztam, hogy benyomom: sracok, nem lehetne ujat dobni, ez mar volt :D  de jofej voltam, leelemeztem nekik, aztan torolgessek szemuket-szajukat :D
megint elojott a kerdesek kerdese: miert AKAROK valtani. wehehe, na ekkor lazan leosztottam nekik, hogy acsi na... engem kerestek meg 2 pozicioval, nem en kuldtem a cv-met. ez - ha nem is volt latvanyos - de szerintem sziven utotte oket. IJK nekik :D
annyit mondtak, hogy vagy ma (ami mar tegnap), vagy ma, de majd hivnak. en meg mondtam magamban, hogy majd felveszem :D
azota melo ezerrel, szerencsere azert sikerult lazitanom szerdan is, es tegnap is...

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr78410712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása