tegnap mar kezdtem kibillenni, massziv hetem volt eddig...
kedden, mit kedden, szerdan sikerult koran hazaernem.  jahh, ejjel fel 1kor... gyors kajalas lightosan, majd bubukalas, ami nem tartott sokaig, tekintve, hogy fel 9re mar bent kellett lennem az irodaban. f.ckyeah :D
tegnap kaptam egy kisdobos feladatot, melynek folyomanyakepp talalkoztam MAnna-val es Szaffy-val Westend-ben, ahol nem, nem gyros-t ettem vegulis, de kellemesen eltoltottunk laza 2-3 orat.
bementunk bababoltba (MAnna vasarolt a huga lanyanak mindenfelet), vicces volt, kinezett egy babaruhat, milyen szep, milyen jo, majd azzal a lendulettel vissza is tette :D  najahh, egy szimpla babaruhaert elkerni 6.500 HUF-ot... pfff....
utana kajaltunk egyet, MAnna hekkjet en fejeztem be :D majd fagyiztunk egyet, ahol - fejmagassagban a pultnal - roletti volt kirakva. mondom, ne maszatoljunk, kertem egyet, mire a ket lanyzo rogton kikerekedt szemmel kerdezte, hogy van-e meg? mondom mittomen, dehat jokisfiu vagyok, megkerdeztem, es volt... ugyhogy kaptak ok is.

kb 10re ertem haza, de mar hulla voltam, sikerult egy kicsit megzuhanni, de joleso erzes volt bennem, kimozdultam, maszkaltam... ja, es lattunk cukcsi cipcsit is (by szaffy)

ma iszonyat hajtos napom lesz, kb 3 napra elegendo meloval, es ver fog folyni, ha nem kuldom ki a report-okat... vagy megint hazarendeli a fonokomet az o fonoke... na azt nem szeretnem D:

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr94410696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása