fly Robin fly

2008.03.30. 12:07

laza Morri 2s koktelozasos este utan nemreg hivott fel Apum, hogy nagy hire van.

igen, rola van szo. Robin a neve, eddig velem elt. sajnos azonban ugy alakult, hogy le kellett koltoztetnem szulokhoz videkre, mert nem tudtam vele foglalkozni. jobb neki ott. nagyon kalandos volt a sozmbat ejjel, amikor Anyut, aki este erkezett Magyarorszagra a Rivierarol, vele egyutt vittem le hozzajuk.
lenyeg a lenyeg, Apu vasarnap reggel eleg ingerulten mondta, hogy ne merjem odavinni Robint, oltassam el. Finoman es noiesen kozoltem vele, hogy nyaktol felfele nem stimmelhet valami nala.

all in all, Robin elkezdett ismerkedni az uj hellyel, az uj illatokkal, mindennel... kiengedtem a teraszra, es eltunt. ma reggel azonban fordulat allt be.
Apu lent van a pinceben, eteti a ket fekete dogot, egyszercsak nyavogast hall a hata mogul. es megjelenik Robin.
Anyu kozben a hatterbol update-elt, hogy ugy eszik, mint akinek ket gyomra van :D mar nem Anyu vagy Nyafiek, hanem Robin :D

ilyenkor nem haragszom, ha felkeltenek Anyuek

ps: a kepeket sk keszitettem egy Canon Powershot IS35tel, semmi photoshop vagy neten talalt kep.

peace

A bejegyzés trackback címe:

https://chillin.blog.hu/api/trackback/id/tr75403034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása